Festligt

YES. Alla presenter är köpta nu inför Kvinnodagen. Det inte bara svider i kontokortet, det bränns som satan. Men vad gör man inte för att verka respektfull och tacksam? Det finns inga gränser, om en familj öppnar sitt hem för mig i 10 månader, så är det minsta man kan göra är att ge dom något fint. japp. Vem är bäst???????? Jag

Med att faktiskt vara så nöjd som man kan bli, så firade jag lite. Jag gick till ett cafe med mina fina vänner och köpte något väldigt gott, GRÖT. Åh, så extremt gott. Har alltid hatat gröt, men i ryssland, det är fan det bästa som finns. Så där satt jag med min gröt på ett av stadens finaste cafeer, det var inte dyrt alls. Runt 50 rubel. Typ 7,5kr. En cola blev det senare medans mina vänner körde på Mojito och en margarita. Sen vart det pizza, åh. GOTT. Gratis dessutom, med olivolja och parmesan. Japp, idag var det fest.

Ikväll firar jag mer och mer, rysk pop. Bandet är hemligt, min hemlighet. HA, den ni. Låten är egentligen så obeskrivligt dålig, men den är kul. Ingen mening alls, bara hubbabubba och bomull som en annan säger. Men det känns bra att man förstår allt. Vissa låtar är så obehagligt osammanhängande, som typ en speciell rysk låt. Den går typ: Rosa dockor. Flicka godis. lalalalala. Åh så söt.

Jag skojar inte, och videon, den är nästan som porr. Undrar ifall jag ska publicera den? Men jag vet inte ifall blogg.se anser att det är porr. Eller typ olämpligt material. Tar inga risker.

Angående risker så bröt jag nästan mot lagen idag, kom hem 3 minuter innan det blev olagligt. Kändes som att leka med elden, fast jag aldrig gjort det.. Men något liknande. Farligt. Dock så såg jag 12 åringar som var ute, så.. Det kanske inte är farligt? Ryssar är ju extremt överbeskyddande.. Jag vill iallfall inte ta några risker.. än..

Nu ska jag göra något vettigt. Kanske äta en bit mat. kalas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0