Kämpa nu eller ge upp

Idag var en så jävla bra dag, vi åkte till min älskade babushka Natasha. ÅH. Har saknat henne så himla mycket, ska åka dit snart igen, det är så jävla mysigt hos henne. Hon bor i en tvåa, hon gör allt för att få oss att må bra. Det känns bara bra i hennes närhet. Vi började med att äta, vi åt i säkert 3 timmar. Drack rysk champange, som faktiskt är himla gott.. Sött och ganska hemskt. Ryskt liksom. Efter att ätit, vilat och ätit och vilat så åkte vi hemmåt. Då bestämde jag att jag skulle träffa masha, finskan. Efter att pratat om sverige och finland och plannerat att ses i sommar så vart man taggad. Känns bra att skapa lite planer och sånt. Eller drömmar rättare sagt, sen så får båda ett ansvar att förverkliga dom. Ska bli intressant.

Idag bad även min Babushka mig att köpa vin, haha, dock sa min värdpappa strängt nej, inte eftersom jag är underårig, men därför det är kallt på gatan, samt att han ville att vi skulle äta tillsammans. Kändes fint att en tant på minst 70 år ber mig köpa ut. Omvända roller. spännande. Speciellt när alla är överrens om att jag ser ut som 18 och det inte är några problem..

Nu måste jag sova, tydligen är det skola imorgon. Har skrivit i två timmar, kommer inte fram till något. Och den där bild bomben kommer nog en dag. I framtiden. Annars så kan vi ha en visa-bilder-kväll hos mig. Kontakta mig för mer info. Inträde - 10 kr


Hej

Kommentarer
Postat av: Madde!

åh va jag saknar dig! härligt att köpa ut till någon äldre haha

2011-03-08 @ 19:42:47
URL: http://maholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0